MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 13 december 2011

Jag vet nog vem det är..

Lucia!
Börjar med att önska er alla en fin lucia idag.
Glest med lucior brukar det tyvärr vara nu förtiden.
Annat var det när man gick i skolan.
Bjuder på en annan liten lucia istället då ;)

Så jag vet nog vem det är...
SAKNKTA LUCIA!
<3 <3 <3

Nu ska jag göra mig klar!
Ännu en dag på min nya lärlingsplats
(Solblomman i borlänge)
Jag kommer trivas bra där !!!!
Allt ordnar sig till slut  = D !!!

Puss å kram i massor sålänge!!!

ANNA

3 kommentarer:

zockervadd sa...

Vilken ursööööööt Lucia <3

Hoppas du kommer stormtrivas och få det toppenbra där <3

Kramiz Jenny

Anonym sa...

Den finaste Lucia jag någonsin sett!!! Massor med kramar till er alla! Syster Yster

FruNeroLindström sa...

Vilken söt lucia.
Hoppas ni får en mysig dag.
Kram Malin