MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 11 december 2011

Färdig firad !

Japp..
Nu e jag konstaterat 40 år fyllda för tredje ggn!!
Har blivit hyllad med pompa och ståt.
Jättefina saker har jag fått...
Tack snälla alla ni som gjort mina dagar!

Idag har vi hämtat hem busiga småtjejer från mormor och morfar i Mora.
God lunch å fika <3
Och tack för att ni hade barnen ...
Den här underbara klockan,firade jag mig själv med,haha
Kunde bara inte motstå den =).
Får lixom tacka Dollar Store ännu en gång!!
Så just nu e jag lite extra intresserad av tiden ;)..

Å kolla in
HÄR
(lördagens inlägg)
Det är min underbara vän Jenny som varit i farten igen!
Alltså tack så in i beng för dom "fina" orden!*generad*
Vad gjorde jag utan dig,min vän??
Du e förjävlagooooooooooo <3
Det värmer något enormt att ha en vän som dig!
Du får mig alltid glad!
FÅNGA DAGEN!!!
Det är inte svårt,med dig!!!


Nu måste jag försöka varva ner på nått vis?!!
Fokusera på den nya veckan som ligger i anspråk!
NY lärlingsplats! (i morgon)
Och prov i veckan plus en uppsats som ska in..
Phuuuuuu det e nuuuu jag känner att jag e 40+,haha.
FOKUS!!!!

HA en fortsatt trevlig 3:e advent på er oxå...
hua va dagarna flyyyger förbi!!

Puss å kram
ANNA

4 kommentarer:

zockervadd sa...

Goaste finaste Anna <3
Det enda negativa är att vi ses för sällan. Längtar redan efter Annafika igen:-)))

Och du... klockan var ju heeeeeeelr underbaaaaaaqr <3

Stor bamsekram till världens bästa Anna <3

Kram Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Stort grattis på dig! Än har jag några dagar kvar innan jag blir gammal;)
Skit snygg klocka!

Kram Susanne

Hemmavid sa...

Meeen, så fin klocka!

Låter helt underbart att fylla 40, nästan så man längtar lite... ;0)

Hoppas du får en fin vecka!
Kramen jenny

Hammarsbacken sa...

Härlig klocka. Historien på Jennys blogg var ju helt galen. Guuud så pinsamt.
ha det gott. Kram Sonja.