MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 19 december 2011

Systra Mi

Gokväll i alla stugor!

Här har vi för ovanlighetens skull sjukstuga..
Ogillas extra då vi med stormsteg närmar oss JUL!
Kräksjukan sprider sig som en löpeld för andra gången här hemma...
Ja va ska man säga??!
FYY!

Så eftersom jag mår som jag gör och inte har nån ork,,
så lägger jag in helt underbara bilder ,
som min SYSTER får ta beröm utav..
Hon är så duktig <3


Årets!



Underbara ,eller hur...
Vilket tålamod!
Det är iallafall en utav hennes jultraditioner!
Hon gör ett i ny modell varje år :).

Nu har jag mallat mig lite över min duktiga storasyster.
och samtidigt spridit lite julkänsla över sverige!!! =)

Nu ska vi mysa med jul hos Ernst på tv oxå..

Ha en skön kväll!!!

Kram
ANNA

4 kommentarer:

Anette sa...

Men wow!! vilket pepparkakshus,helt underbart förstår att du är lite mallig ;)
Åh jobbigt med kräksjukan blääää
Hoppas ni snart är friska och krya.
Kramen Anette

zockervadd sa...

Men stackare... IGEN???!!!
Blä... hoppas ni kryar på er fort!

Herrejävlar vilket pepparkakshus, det finaste jag nånsin sett! Grymt fint:-D

Sköt om er därhemma nu vännen...

Kram Kram

FruNeroLindström sa...

Nämen fy, alltså usch och blä alltid hemskt med magsjuka.
Men extra hemskt så här vid jul.
Krya på er i massor.
Å du har all rätt att vara stolt över din syster, det är ju grymt vilken arkitekt hon måste vara.
Kram Malin

Anonym sa...

Nää.. nu tycker jag riktigt synd om er. Kräksjuka är det värsta som finns. Mår illa bara jag tänker på det! Hoppas ni blir krya till doppare dán!
Oj.. har mitt hus hittat ända till Dalarna. Tack och bock!
Krya på er nu! Kram Syster Yster.