MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 14 december 2011

huj

Lill lördag!

Stormtrivs på min nya lärlingsplats.
Har fått en jätte härlig "chef".
Hon har introducerat mig,lärt mig och inspirerat mig...på blott 2 dagar ;).
1000 frågor och funderingar poppar upp inom mig...,
tycker det här är jätte spännande!!!

När man är NY är det alltid svårt att veta hur stort kliv in i företaget man ska ta..
Ska man avvakta?
Kliva in?

Kan jag svara på alla frågor kunder ställer?
Kan jag rättvist leda dom till det självklara?
Det optimala?
Vad vill kunderna höra?
Vad ska man yrkesmässigt svara?
Ska man tänka buisness??

Ja frågorna e många! Men den här gången gällde det eg en annons...
Åååååhhhhhh va jag e ivrig på svaret

Vet iallafall med säkerhet att jag e på heeeeeeelt rätt plats nu!
Kommer att lära mig massor!
Tack B-M för att du lär mig.
Tack för att du tog emot mig!

Oj nu till nått heeeeeeeeeelt annat..
 I morgon fyller min sambolito <3 40 år!!
Nu är han ikapp mig ;)!!

Guuuuuuuu så kloka vi har blitt nu.....min sambolito å jag <3
Gammal å klok!!!

I morgon har jag prov på SÄKERHET I BUTIK i skolan..
 Hoppas det går bra!
Sedan så ska vi på en föreläsning om ekonomi!
Intressant!
Sen är det visst bara fredagen kvar den här veckan igen..å då e det SOLBLOMMAN som gäller!!
Tack å bock för idag! Sessssss i morrn !

P&K

ANNA


2 kommentarer:

Amanda sa...

Kul att du trivs där du hamnat nu! :) Ta tillvara på allt du kan :)

kram Amanda!

zockervadd sa...

Vad häääärligt guman att du stormtrivs, är så glad för din skull <3

Du kommer fixa det här med skolan galant!!!!

Hälsa gubben o gratta han på födelsedagen:-D

Stor kram till dig <3