MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 9 december 2011

OH MYYYY

Hej å hå gummitå!!!

Vart tog mitt liv vägen????
Eller e det det här som ÄR liv?!! ;)

Alltså..jag hade en underbar 40 års kväll.
Meeeen ,den natten var INTE skoj..
Fick magsjuka (smittad av ludde).
Sen låg jag deckad till tisdagen.
Bara sov å sov ville inget äta förns på onsdagen (tveksamt) igen.
Men den persen tog jag mig igenom.
SEN har jag pluggat så hjärnan fan blöööööööder..
Skit mycket att göra....
SAMTIDIGT får jag tillbaka min onda rygg.
Alltså...det känns lite sådär just nu,,

Men som sagt jag står pall och gör det bästa av situationen iallafall...=D!

Inhandlat lite billiga julsaker på LOPPIS som ska till förvandling..

Fast den stora bruna kotten,bara älskar jag precis som den är.

Idag ska jag iväg och träffa underbara Jenny ..
Det var såååååå längesen nu...
så nu ska tjöötas ,så öronen trillar av ;)..
Fast vädret är ju inge vidare att ge sig ut i egentligen...,men va faaaaaan ..

Ha nu en skön fredag all folks...
Å GRATTIS till alla ANNOR !!!

Puss å Kram

ANNA
;)


1 kommentar:

Anette sa...

Men hallå har du fyllt år???
Stort grattis till dej!!!
Ha de så bäst.
Kram Anette