MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 16 december 2011

Lyllo...

Är jag ett lyllo?

Aaaaaaa det e ja!!
Lyllo mig!
Jag e aptrött...men lycklig ändå!
Har en jättefin familj,
Är frisk( så frisk jag nu kan bli ;) )
Har goa vänner,

Ja listan kan eg göras mycket längre än såhär,,
men tröttheten har slagit till
riktigt ordentligt!
men känner bara att jag mår sååå bra =).

Kolla bara här..

NAAAAAW
vilka sötisar jag har !!
<3 <3

Och ska man strö lite extra på denna fredag...
så kolla in


Ett helt underbart doftljus från SOLBLOMMAN!
Finns massor av underbara dofter!
Ett för varje tillfälle!

En underbar julklapp att ge bort..eller önska sig själv!

Nä,men gonatt nu alla godingar!!
Det är visst en ny dag i morgon igen ;)

Ses då!!!
P&K
ANNA


1 kommentar:

Hemmavid sa...

UUUUnderbara bilder - och så härligt med positiva inlägg! Sånt gillas!

Ha en superfin helg!
Kramen Jenny