MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 30 september 2011

Yihaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Hoj hoj!!
DET FUNKAR!!!!
Syrran kan kommentera som anonym igen!!!
Jag ändrade bara kommentarsinställningen till POPUP fönster istället?!!
WIERD!!!!
Men såååååå glad jag blir!!
Nu är det bara nästa problem kvar med bloggen..
Att kunna lägga upp gadgetar i höger spalten!!
Står bara att KVOTEN är för full?!!!!
Alltså jag kan lägga in era bilder där,
men inte mina egna?!!
Det är DÄRFÖR min blogg ser lite barskrapad och tom ut!!


Nu är pinglorna hos fotografen å HEJ va man hinner med på den stunden..
BLOTT 1 timme..,men hinner mera på den ,
än på dagens ALLA timmar när sötkottar e hemma!!!

Nu ska jag sprutta vidare här...
Sen blir det fredagsmys med familjen och IDOL!!

KRAM ANNA

4 kommentarer:

Amanda sa...

Skönt att det verkar funka med kommentarerna igen! Hoppas ni får en trevlig fredagskväll <3

Kram Amanda

Vita Falkens Lantliv sa...

Heeeeej!

Nu är det freeeeeeeeeedagsmysssss:)))) Här blir det också Idol ikväll:)

Gud så fint kortet var på töserna förra året!!

Kram Susanne

Hemmavid sa...

Det gäller att passa på att utnyttja tiden när barnen gör annat!

Hoppas du får en fin fredagkväll!
Kramen Jenny

Anonym sa...

Här har vi sett dobido, och Skavlan med Uggla. Alternativt fredagsmys. Kram Syster Yster