MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 12 september 2011

Regn regn....

God måndag!

Sjunger som mina små barn:

Regn ,regn,ge dig av..
Kom igen en annan dag!!!

Idag ser det INTE ut att bli nått uppehåll ens?!
Förmodar att det bara är att vänta och se ;).

Har ni oxå fått Mona Lisa i brevlådan,dom sista dagarna?
Flickan med det gåtfulla leendet!



Tänk att man t om kan inreda med Mona Lisa..,skulle jag aldrig haft en tanke på,
om hon inte bara hade legat i posthögen sådär,en dag!

Nu ska ni få se mina garage fynd.

En gammal ( i mina ögon) VACKER vattenpump!
Nååå?!!
Den får vara som den är,såklart :)

Den här får oxå vara som den är...,men ska naturligtvis
arrangeras med något fint innehåll...

En gammal symaskins låda! VACKER!

Å sen..den hääääääär:

En gammal ölflaska,som jag hittat ute för lääänge sen!
Hade glömt av den,men fann den på nytt..
Såg potentialen i den..och den fick flytta med in i huset.
Handtag och etikett,ska nog av...

Ni kommer alldeles säkert att få se dom igen..,

men visst e det BRA ,med ett GARAGe att fynda i..;).

Ha nu en skön måndag,
och hoppas att det INTE regnar på er ALLA!

Pöss å kraaaam

ANNA

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka härliga garagefynd tänk vad bra det är att man inte slänger allt utan sparar endel;)

Här har det faktiskt varit uppehåll fram tils nu och nu bara det öser ner. SÅ här blir det mys till barnprogram och en skön filt om oss;)

Önskar dig en skön måndag
Annie

zockervadd sa...

Hahaha jaa alla här är nog avis på ditt garage:-)
Ja klart vi lär ses nu, var på tooook för länge sen nu! Vi siktar på torsdag <3
Kraaaam <3

Så Vitt Jag Vet sa...

Till och med vi i Finlan har fått Mona Lisa i postlådan... Kanske man kunde spara henne!
Kraam
Sanne

freddesvitahem sa...

Monalisa passar fint in. Liksom sylådan.
Men vad ser jag? Amaryllis?
Inte nu va?
Kramis

Anette sa...

Ha ha ha de är ju kanonbra med garagefynd hi hi jag skulle bara våga ställa nått i gubbens garage :) de åkte ut direkt hi hi
Ha en skön kväll.
Kramar Anette