MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 1 september 2011

hej å hå

Go kväll!!
Oj oj..hinner inget tycker jag....
Är bara småbarnsmamma nu,,( det e väl inte BARA det iofs).
Men allt jag VILL,,,hinner jag inte =(.

I morse skickade jag äldsta sonen på CAMP med plugget..
1 Dygn i skogen,bland kottar, lingon ,svam och BJÖRN!!

På hemvägen passade jag på att hälsa på min vän Malin =).
Snackade lite skit...=)..

Sen var det dags att fara hem och utfodra sina hungriga små barn..
När jag / vi kom hem..,så hade Olliwer redan anlänt..
Ont i magen och HALSEN....
ALLA mina barn har klagat på halsen...,så nått e det väl då =(..


Efter middagen blev det ut i svampskogen =)..
En del blev det..och sen hem och göra egen
PLAY-DOO lera =)..
Rensa svamp...förvälla svamp...
å såååååååååååååååååå
ner i soffan framför ROBINSON....
Ny tyer jag icke mer.....

love U ALLA <3

Kram Anna

3 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hej vännen!

Full fart hör jag! Hoppas att du får möjlighet att vila liiiite mellan varven!

Krya på halsontsbarnen!
Kramen Jenny

Anette sa...

Men hallå jag tyckte du skrev arr du inte fick nått gjort ,tycker de verkar som du fått en massa gjort ;)
Ha ha skratta när jag läste att du inte tyar mer hi hi har du sett rasken eller hi hi
Slappa nu o ha en skön kväll.
Kramar Anette

zockervadd sa...

Herregud... du är ju överallt hele tiden! Tror minsann den här lilla Annan skulle behöva lite semester...DET är alla mammor värda! Du får komma hit en natt o sova över här helt enkelt så bjussar jag på mat o vin så får du en minisemester iaf:-)
Kramis