MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 9 september 2011

Glaaaaaad!

Hej hopp!!!!

Min Dal har vänt sig till en TOPP!!!
Jag känner att jag har ny energi!
(fast dööö förkyld).

Jag har fått AWARDS för min "nystartade" BLOGG.
Solen skiner.
Å Mitt "PROJEKT" ,går JÄTTEBRA :) !!!

Såååå ,va annat kan jag känna =) ?!!!!

E glaaaaaaaaaad i dag =)!!


Nu e det ju så....att skapar lusten börjar draaaa nått otroligt..
Så igår kände jag för att pyssla något litet.
Å vet ni..att med en snart 4 åring tillsammans med en 2,5 åring..så e det
köööööööööööört!!!
GÅÅÅR inte att koncentrera sig för fem öre,tyvärr...
Material hade jag inte heller...
men man tar va man har...

Blad från Olivträdet...
..ståltråd...
spets!

"lite" gullig ,blev den iallafall,där den hänger ;)

Nu ska jag ta tag i barnen..,dom river huset för mig,,,phu,,,
Det är ju ÅTER en ledig dag för dom idag!!

Ses senare...Det känner jag på mig ;)..
Ha en skön fredag sålänge..

Kram!!



3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ännu ett award har du blivit tilldelad ;)
Härligt att enrgin börjar komma tillbaka.
Idag är jag äntligen feberfri, så hoppas det ska vara full rulle till nästa vecka igen =)
Ha en underbar Fredag,
Kram Malin

freddesvitahem sa...

Härligt och se att du är glad och glad ska du va, för helgen är kommen och vi alla ska ta vara på den tid som man får.
Härligt du pysslar lite fint i hemmet.
Ha en riktigt trevlig helg.
Kramisar
Fredde

Hemmavid sa...

Hejsan goding!

Vad skönt att höra att energin sprudlar! Grattis till ännu fler awards! Härligt!

Hoppas du får en trevlig fredagkväll
Kramen Jenny