MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 16 september 2011

Frajdäääääääääääj!!!!

Hej alla frajdäj diggare!

Ja ..nu är arbetsveckan snart slut för de flesta ..
förutom dom som har helgarbete då?!!
Vet ju att ni är några stycken,som även får jobba då..
men då har ni noh haft en annan dag ledig istället?!!
Enkelt att konstatera är iallafall, att 1 vecka..går tokfort!!
Idag ska jag som sagt sätta storgrabbarna på TÅGET ner till sthlm...
Kommer åter hem på söndag kväll.

Idag känner jag mig åter lite låg,tyvärr..
Småtjejerna vill INTE som jag vill =(.
Så i helgen önskar jag mig strålande solsken med NÅGON uns av värme iallafall.
Vill ta tag i projektet
KÖPMANNADISK!!
Men vill INTE barnen som man vill och önskar...
..så får man sällan som man vill..
(alltså tid över)
Tiden är knapp.
Den räcker ALDRIG till...åt det man verkligen VILL!


Just nu är jag GALET loppis sugen...
Känner att jag måste FYNDA nått till mitt hem nu..
Nån liten detalj som förnyar,förskönar
och gör mig sååååå nöjd!!

Ja ja,,
vi får se vart allt landar?!!
Först och främst så ska vi ju avnjuta
FREDAGEN!!!

Ha det bäst!!
Kram

ANNA

5 kommentarer:

zockervadd sa...

Hoppas du får lite tid över till ditt projekt och att du fyndar nåt på nån loppis...DET blir man alltid lite lycklig av :-)
Kraaaaam <3

Anette sa...

Hejsan vännen!
Loppis ja de skulle jag också vilja på i helgen!!gud så kul;) de va ett tag sen sist...
Hoppas du får en stund över till ditt projekt också.
Ha en skön Fredag
Kramen Anette

Hammarsbacken sa...

Hoppas du får en skööön fredag kväll och en uuunderbar helg! Jag ska åka till Falun på måndag eller tisdag. Förmodligen blir det en tur till Borlänge också. Jag måste hitta tyg. I den här värdelösa stan finns det typ en tygaffär. Ja, kanske två då. Men jag hittar inte det jag är ute efter här. Har du tid för en liten träff någon av de dagarna, kanske. Det vore ju hur kul som helst. Kanske kunde vi träffas på stan och ta en fika... eller så.
Vore ju jätte kul att komma och hälsa på dig och se ditt fina hem också förstås. Jag är sååå nyfiken. Ha det bra. Kraaaam Sonja.

FruNeroLindström sa...

Hoppas du fick en mysig helg och hann med allt du ville.
Kanske några härliga loppisfynd följde med hem?
Ha en bra start på veckan idag,
Kram Malin

Helena sa...

Hoppas ni fick en lika vacker/solig helg i Dalarna som vi hade här hos oss. Men idag var ju regnet tyvärr tillbaka. Visst blir man väl lite extra shopping sugen när man känner sig lite låg och nere?! Kram Helena