MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 11 september 2011

Tar dagen som den kommer!

Hejsan!

Söndag...,OFF sönda,men en skön sådan.
Är just nu ute å plockar i garaget och finner diverse guld pryttlar(i mina ögon då).
Dom ska få komma in i mitt hem,och bo här...
Vi får se för hur lång tid...,men just nu e jag kär iallafall;):


Idag ska min syster son ROBIN hyllas!!
Han blir hela 21 år,vart tar dom alla vägen?!!
Hoppas att du får en fin dag Robin..
GRATTIS!!!! <3

Nu ska jag fortsätta min skattjakt ute i garaget,9.
Får se om jag finner nått mera?!!

Bilder kommer,alldeles säkert ;):
Ha en fortsatt skön söndag..

Kram
ANNA





3 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hallojsan vännen!

Vad härligt att kunna gå på skattjakt i garaget!
God jaktlycka ;0)

Kramen Jenny

Hammarsbacken sa...

Åh, tänk om man kunde hitta sådana saker i garaget..... Ha en bra början på den nya veckan.
Kram Sonja.

Anonym sa...

Åh härligt att hitta guldkorn i sitt egna hem. Billigt är det med;)

Önskar dig en skön start på veckan
Annie