MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 15 september 2011

Fullspäckat!!!

Gokväll!

Oj,va det rasar på...snart e vår torsdag oxå över,,
hej å hå!!
Idag har min dag variot fullproppad...ända tills NU!!

Lämnade barnen i morse,
hem å tvättade en tvättmaskin,och hängde den.
Åkte till min BÄSTASTE JENNY!.
Bloggerskan bakom bloggen
(Hon förgyller mitt liv till MAX)
<3

Sedan var det hem..,hämta småtjejerna.
Hem..iväg igen,,,hämta mellan grabben.
Hem,,,middag..
Iväg igen för ett speciellt ärende.
Hem igen.
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom vi på att vi måste iväg igeeeeeeen..
PHU..Skulle hämta ut TÅG biljetter till grabbarna.
Iväg...då hade vårat ställe där vi alltid köper våra biljetter,slutat med det  =@.
Så ännu längre iväg...Halvägs till nästa stad...Boow!!
Men nuuuuuu ,nuuuuuuu e jag hemma..och jag ska inte gå NÅNstans mera idag.
Nu blir det TV soffan!!!
En kopp te,,och försöka ,varva ner !!
Ha en skön kväll nu...
...ALLA sköningar!!
Kraaaaaaaaaam

ANNA



3 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej vännen!

Usch för såna dagar!!!!! Jag hade min sån dag igår...bläääääääääää
Man blir helt slut men det blir bättre i morgon;)

Kram Susanne

zockervadd sa...

Herreguuuu jag blir trött bara o läsa om ditt åkande hit o dit... *mammapower*
Gummis... DU förgyllde min dag. Du är då VÄRLDENS härligaste <3
Bamsekraaaaaam

Anonym sa...

Åh låter som en hektisk dag... Härligt att soffan finns iaf;)

Önskar dig en skön dag/ANnie