MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 28 september 2011

Insikt!

Japp!!
Nu e det konstaterat riktigt ordentligt!
Det är HÖST!
Både på gott och ont!
ÄLSKAR hösten i sig...
..men jag får kalla kårar när jag tänker på vad som komma skall!
BURRR
Eller vinter i sig kan man väl acceptera.
Det är ju den jävliga kylan,plogandet på gården,frysta vattenledningar och hala vägar,
som lixom tar glansen ifrån själva vintern.
Tänk dig en solig härlig strålande vinterdag! UNDERBART,
men dom dagarna är ju allt för få.
Och sedan ska ju tillläggas att det är INTE ok att den pågår i så många månader!!!!!
Förra året kom snön till oss i oktober..och låg hela säsongen!
INTE OK!!!!!
( grynig men upplysande bild)

Ja medans jag mentalt och garderobsmässigt sakta men säkert inser detta faktum..
..så hopar sig allt!
Är det bara jag som känner igen mig???
Sommar dojjor ska plockas bort,varmare dojjpor ska fram.
Detsamma gäller jagckor,mössor vantar....
Bhaaaaaaaa
Hinner lixom ingenting...
tycker att mitt liv e fruktansvärt UPPKÖRT just nu ;).
Allt jag bara VILL göra då?!!

Men jag änt bitter ja int,,
men det suger lite...

Nu ska jag ta tag i nått av alla borde göras idag saker!
Så tjiiiiiiiiing då!!!!
Vi ses!!

kram
ANNA

1 kommentar:

freddesvitahem sa...

Vad är det du säger/skriver?
Att köket lär bli klart?
Men herrejesus vad ROLIGT.
Glädjs med dig att det verkligen får full fart nu.
Ser att det hänt en del.
Många kramar
Längtar tills vårat kommer nästa vecka hemlev.
River gör vi i helgen.
KRAMIS