MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 30 september 2011

Sunny Day!!!

Yiääääääääää!!!
Solen skiner från en klarblå himmel i Dalarna idag =).
Små tjejerna e lediga och vi ska bara mysa.
MEN vi ska göra ett litet avbrott på dagen oxå..
FOTOGRAFERING!!!
Får fixa till tjejerna till små gräddbakelser,haha...
.. nä det är inte riktigt min grej,,vill gärna ha dom på foto så som dom verkligen ser ut och är i verkliga livet!
(syskonbilden från förra hösten <3 <3 )

Tyvärr har jag inte ännu fått nån kommentar av min syster,så jag antar att felet kvarstår =(..
Så har ni fler tips tankar om det..så överös mig med förslag!

Idag är det min obligatoriska städdag,,
,,men har varit fruktansvärt OFF när det gäller städning ett tag.
Bara ORKAR inte ta tag i allt själv här hemma.
Har helt enkelt skitit i det,som alla andra.
Efter omorganisationen med köket os v  så har det blivit lite rörigt..
..Men jaja...
TAK över huvudet har vi i allafall..så jag trallar väl vidare i kaouset
å tar en sak i taget ;)):
Fredag är det ju oxå igen..
TOKIGT va fort det går!
Nä nu ska farten på!!!
Ha en jätteskön fredag alla mina gullon!!!

Kram
ANNA


4 kommentarer:

FruLindström sa...

Du är inte ensam om att inte ha någon ork över för att städa. Men borde verkligen ta tag i det där hemma.
Men eftersom vi planerar börja renovera imorgon igen kan det likaväl kvitta :)
Önskar dig en riktigt skön Fredag i solskenet med dina otroligt söta små tjejer,
Kram Malin

Så Vitt Jag Vet sa...

Gulliga små fröknar du har !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Mosters gullisar! Det ser ut som ni har sommar idag. Det blev det visst här oxå! Kram till er alla. Syster Yster

Vita huset 28 sa...

Hej söt bild!!

Ja har oxå problem med o kommenrera nu, fast bara hos vissa. När ja tryckt på skicka kommentar blir fältet bara tomt!! Grr irri..

Kram Camilla