MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 8 september 2011

Högsta vinst?

STOLT!!!

Är det NU jag ska spela på lotto?!!

Jag har fått min TREDJE AWARD!!
Tack snälla rara Jenny!
En underbar bloggerska...
kika in:

Alltså....HUR ska man tacka nog..och vart drar man gränsen?!!

Jag har tyvärr inte den tiden,just nu..
att sända den vidare ...
Men å andra sidan,,så har jag uppmärksammat att ALLA
härliga bloggar redan fått MINST en award var....
Å Alla e ni lika underbara..
Så jag sänder en stor BAMSIG AWARD till er alla!!

Allt detta e ju bara föööööööör underbart..
Galet va många härliga människor det finns där ute...
Nu avrundar jag sakta denna härliga dag,med ett stort leende på läpparna,
och en enorm värme i mitt hjärta!!!

Sussa sååååååå gott!!!
VI SES!!

Kram ANNA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värd varenda en;)

Önskar dig en ljuvlig dag
Annie

Anette sa...

Grattis vännen dom är du väl värd hi hi
Ha en underbar dag.
Kramar Anette