MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 14 september 2011

Passerat 1000!

God "lilllördag"!

Gud va dagarna rullar gaaaalet fort!
Redan mitten av veckan!
Barnens avocado kärna har vuxit till sig ;).

Vet ni va...
Jag har redan passerat 1000 besök =D!
Startade upp min nya blogg den 25 augusti...
...Känns jätte skoj!
Var rädd att starta om,med ny blogg.
Har tappat en del följare =(,,,
,,men dom kanske hittar tillbaka?!!!


Förövrigt så känns det ju jätteskoj att ni SER mig igen.
Men jag känner att min tid är mindre nu än tidigare..
Barnen kräver mer av mig nu,när dom e lite större.
Tidigare satt dom ju lixom,där man satt dom ;).

Å TVÄTTBERGET!!!!
Med alla 6 i hushållet,,så spelar det ingen roll hur ofta jag tvättar..
Det blir ca 2-3 maskiner varjedag..å då är det iallafall en TOPP på högen.
Vi investerade i en begagnad torktumlare för ett tag sedan
och TUUUUUUUUR e väl det!!
Litet å trångt bor vi...,så det blir ett himla spring ;).
Den står ute i GARAGET!
Tack gode guuuuud(haha) för mitt garage!!!
OCH min TORKTUMLARE!!
Men som sagt:
Jag är mamma,
Älskar min familj...
Hemmet e min borg....
Såååå jag städar vidare och gnolar på ;)!!!


Nu ska jag ta tag i mig och barnen....

Ses Sen!!!

Kram
ANNA




3 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Härligt att det lyckades och att det växer fint.
Bra för barna att se något utvecklas.
Snyggt du fått det på hyllorna.
Ah dessa tändstickor från ÖoB är skitbra och billiga dess snygga och passar bra in.
Grattis till din nya sida utvecklas bra med tanke på du fick börja om.
Kraaam

Amanda sa...

Kul att din nya blogg fungerar och att folk besöker den :) Vore själv glad om jag fick några fler följare, men nu hinner jag knappt med bloggen i alla fall, så jag är glad för de få som kikar in!

Kram Amanda

Anette sa...

Grattis gumman va himlans kul:)
Ha ne skön kväll.
Kramen Anette