MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 10 september 2011

Tripp!!!

Trapp...trull...

Nä,men en tripp till MORA blir det idag...
Vi ska hämta en bil där,,som vi faktiskt köpt i ORSA .
Jag LOVAR att Anette med VITA ROSOR Har SETT den bilen mååååååååånga gånger..
Den GÅR inte att missa....
Bilder kommer senare :)!!!!



Ville bara visa er mina ÄLSKLINGAR!
Dom här köpte jag för nu ca en månad sedan för 10 kr st..
Dom var INTE mycket för världen då..
Men seeeee...
KÄRLEK!
ÄLSKAR DOM !!!!!!

Å kolla häääääääääääääär:

En helt UNDERBAR Jaquardvävd matta från ELLOS!!!


Å dessa UNDERBARA julgardiner ( ellos)
skulle pryda mitt kök
OFÖRSKÄMMT bra!!!!


Nu vet ni va jag drömmer om....!!
See U ALL FOLKS!!!
Ha en skön lördag !!!

Kram ANNA


3 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh va fina gardiner, kommer bli avis på ditt fina julkök:-) Och du har då gröna fingrar ser jag till skillnad från en annan;-)
Ska vi bestämma torsdag då? Kanske ska göra några extra nätter, OM jag orkar....
Längtar efter dig tjejen o ser fram emot de där du hade att berätta:-))
KRAMAR<3

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Tackar såå mkt för awarden :) Jag blir såååå GLAD!! Tack <3 Ha en bra lördagskväll.. Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Dom där gardinerna såg jag med, så fina! Jag får nog ha samma som förra året med.

Mattan var väldigt snygg, kan tro att du vill ha detta;)

Kram Susanne