MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 4 september 2011

LÅG!

HOJ!
Nu e det lågt....fruktansvärt lågt.
Livet e på botten ..och det finns bara en väg...
UPP!!!!
Är så less på det mesta..,energin e som bortblåst,
måste hitta tillbaka...
Varför blir man så LÅG ibland?
Har man för mycket omkring sig?
Är det nått som fattas mig?
Vill bara UPP---->UPP!!

Så i morgon är det en ny vecka...
..en NYSTART??
Jag kommer nog inte vara så rolig i några dagar?!!
Känner att jag behöver fokusera på mig själv och MINA!!
Ibland tar det mera energi än man vill erkänna...
Men just nu behöver jag nog den tiden?!!
Sätta stopp,
Va mig själv...
För mig själv ....

Nu ska jag ut och andas lite sensommarluft ..
Bara vara ..och rensa tankarna...!!!!

Kram i miljoner!!!

ANNA

3 kommentarer:

Gela sa...

Hej du, känner igen känslan. Men huvudsaken är att man lärt sig att så småningom kommer de där dagarna som är bättre igen. Dagarna som är sådär jobbiga när man inte har inspiration till nåt bara vill dra nåt gammalt över sig, kom ihåg att det är ok att känna så. Jag personligen tycker det är jätte jobbigt när jag ej än inspirerad att ens gå ut i trädgården att helt enkelt inte orka. Då är det bara att ta ett steg tillbaka och inse att denna dag blev sådan, imorgon är förhoppningsvis en bättre dag. Stoooor kram till dig hoppas du snart har en bättre dag och ta hand om dig./Gela

Anonym sa...

Åh vi har nog alla sådana dagar, vissa fler än andra. Men som ovanstående skriver viktigt att komma ihåg att det är ok att känna så, det är ok att vara låg ibland att känna att man inte orkar eller räcker till. Så se nu till att vila upp dig och ta hand om dig/annie

zockervadd sa...

Jobbigt när de där dagarna kommer:-(
Skickar en hel drös med styrkekramar!!!!