MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 6 september 2011

INSPIRATION!

Huj,huj....
ja inspiration har jag till max....
men tid och ork,???,
NEJ;TYVÄRR!!!
Den här vackra damen är min fars MORMOR.
Jenny Rudberg.
Ett mycket fint fotografi.
Å här kommer ett till fint foto..

Min pappa Bernt ,som liten grabb!
EGEN historia,är ju fantastisk att få ha i sitt hem.
Dom e sååå fina!

För övrigt,så kan jag lägga in ett tidigare fynd,som jag tidigare aldrig lagt ut..


Heltklart prisvärd i mina ögon..
Börjar suga i min fyndar tarm nu...,
så snart,snart...KAN jag INTE hålla mig längre,hahah.

Idag har jag å tjejer varit på ÖPPNA igen,ja ni ser ju hur fort en vecka går...
E ju tokgalet!

Just nu öser regnet ner utanför å hela huset blev mörkt...
Så då fick vi tända lite ljus ,trots att det e mitt på dagen!!
Myssssssssssss!!!

Förövrigt så ska jag göra något för bara MIG i eftermiddag.
Det kan bli en stor sak för mig,
så önska mig lycka till ;).
Jag ska avslöja vad det är..,
..när tiden känns RÄTT!!!

Nu ska jag vara mamma igen...
..men vi ses snart igen...

Kraaaaaaaaaaaam

ANNA

7 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Hallå där... Vilka fina gamla kort. Det är så kul med gamla foton, speciellt på släktingar. Jag läste att du har känt dig lite låg. Hoppas du mår bättre snart. Det är sååå jobbigt att känna så, jag vet. Jag har ju mått dåligt hela sommaren nästan. Men nu har jag äntligen fått tillbaka min ork och inspiration att göra saker. Det är så skönt att må bättre. Hoppas det håller i sig...
Den där DAK marknaden lät som någonting för mig. Där hade jag velat vara.
Vilken läskig olycka du skrev om. Stackars djur...
Men vad är det du ska göra idag??? Hoppas du avslöjar det snart, annars dööör jag av nyfikenhet!!! LYCKA TILL i alla fall.
I morgon blir det en tur till Falun för mig igen. Vi ska flytta dit Johannas möbler.
Jag tror jag kommer att åka till Falun en dag nästa vecka också. Har du några tips på bra tygaffärer i Falun eller Borlänge? Här i Gävle finns det nästan ingenting sånt alls. Om du har tid någon dag nästa vecka skulle det vara jätte kul att träffas. För mig spelar det ingen större roll vilken dag jag åker. Ha det bra!
Kram...

Anonym sa...

Vilka ljuvliga kort, ja visst är historia viktigt speciellt sin egen.

Jättefina fynd du gjort och ja det kan man kalla prisvärt;)

Härligt att få göra något för sig själv, egen tid är sååå viktig så lycka till

Ha en skön kväll
Annie

Vita Hemligheter sa...

Vilka fina kort och vilket fynd:)Verkligen prisvärt!
Trevlig kväll
Kram Emma

zockervadd sa...

Vilka fina bilder, underbart med gamla foton och allra helst om det är ens egen släkt:-)
Kram kram

freddesvitahem sa...

Vissa fynd behöver man inte visa. Men dett var ju något och BILLIGT.
Tur där.
Gamla kära familjebilder passar så fint och speciellt den jag gillar. Fönster med hönsnät på.
Måste ha...
Kramis

Hemmavid sa...

Hejsan!

gamla fina bilder som berättar en historia är bland det finaste man kan ha tkr jag!

Hoppas att du finner tid och ork att förverkliga dina idéer!

Kramen Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Hallojsan!

Vem har inte inspiration men tiden och orken saknas också här:(
Fina gamla kort!!!!

Berätta nu vad du har gjort;) Blir ju sååå nyfiken:)))

Kram Susanne