MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 10 september 2011

Nu ni!!

Gokväll!

Känner ni er lite sysslolösa och uttråkade ikväll??
Då kan ni få en liten uppgift av mig ;)!!
Kolla här:
FINN FEM FEL!!!

Haha svaret finner ni längst ner på sidan!!














Haha ,,,,,
SVAR:
RAKETER i min fina korg i mitt fönster som jag försöker hålla lite fint i..

ELLER HUR!!!
Det går FETT BORT ( som ungarna hade uttryckt det hela).
Man städar,plockar,gör fint..
Åsså kommer nån familjemedlem i en tröttluva ,
lägger raketerna just där i...
och tycker att dom står bra där?!!
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....LIXOM!!!

Ja,ja..det e just sånt där ,som gör en inredningstokig 4 barnsmamma lite lätt utmattad ;)!!

Ha nu en skön kväll..
Våran går lite i allvarets tecken ikväll...
WORLD TRADE CENTER
Mmmm ni minns alla...

God kväll
på er <3

kram
ANNA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fniss;) ser framför mig hur raketerna hamnade där de hamnade, dina barns beteende påminner lite om Käre Mr D:s här hemma;) fniss Så jag har än så länge inga problem med de två små barnen det är snarare Mr D som ställer till den största inredningskomiken här hemma;)

Visst minns vi 11 september. I morgon ska här tändas ljus och stora tankar skall skänkas de efterlevande.

Önskar dig en skön kväll
Annie

Anette sa...

Ha ha ha ja aldrig får man ha de som man vill ;)
Jaha har ni köpt bil...spännande att se :)raggarbil eller??
Ha en skön dag själv åker man på jobb till 18....
Kramis Anette