MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 8 september 2011

AWARD!

Hej hopp...,denna halvdanna väder torsdag!!

Jag har fått en AWARD!!!
TACK sötaste FREDDE

Motiveringen löd:
En dalamora,med tonårs och småbarn
och inreder väldigt fint hos sig.
Som fick göra om sin blogg pg a strul.
Vann min första vinst-tyghjärta.


Alltså blir man inte bara sååååå glad...
TACK snälla!

Så nu ligger bollen hos mig.
Jag ska länka till den jag fick den av,svara på 5 st frågor
och sedan skicka den vidare till 5 andra bloggare med mindre än 100 besökare.

1. Varför började du blogga?

Jag bara älskar inredning och har ALLTID gjort.
Jag har min egna stil,ser saker som andra kanske inte alltid gör det,men blev inspirerad av bloggvärlden och tänkte att jag kansker kunde inspirera någon med text och bilder.
Och sen har jag en familj som e utspridd i landet...,så jag tyckte det var skoj att kunna förmedla bilder även till dom.
Skriver ju även om min familj och livet i allmänhet.

2.Vilka bloggar följer du?

Inredningsbloggar,Matbloggar och familjelivs bloggar.

3. Favorit färg?

Vitt,mörkt,mörkt brunt och rost/zink.

4. Favoritfilm?

Oj,finns massor,men
Stekta gröna tomater,
tycker jag väldigt mycket om.

5. Vilket land vill du besöka och varför?

Thailand.
När jag var liten och gick i klass 1, kom det en flicka
till våran klass som hette AMPON...
Hon blev min första "BÄSTIS".
Hon kom därifrån,och lärde mig en del om hennes hemland.
Skulle gärna resa dit och uppleva allt i mina egna ögon.

OK!!!!
Nu ni.....
VARSÅGODA
alla super PINGLOR!!!!

Min 1:a AWARD går till
SONJA!

Min 2:a går till
ANETTE

Min 3:e går till
MALIN

Min 4:e går till
JENNY

Min 5:e går till
TILDA



Nu fick ni nått att bita i ...=)
Lycka till tjejer...
Det ska bli spännande att få lära känna er lite mera!!

Kram i massor!!

ANNA

6 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Hej kära Anna.
Gud vad roligt att höra att du gillade Awarden.
Grattis.
Det kan behövas nu när du startar om.
Massor med Kramar får du från mig.
Fredde

Liza sa...

Grattis till din award!
Man blir ju så glad!

Ha det bra!

Kram Liza

Anette sa...

Halloj gumman !
Grattis till awarden va himlans kul ,den är du värd ;)
Åhh gumman tusen tack blir så himlans super glad du är för go.
Ha de bäst vännen.
Kramar Anette

Hammarsbacken sa...

Hej vännen!
Jag skulle precis tala om att du fått en award av mig och så såg jag att jag fått en av dig också. Tack allra gulligaste hjärtat. Vad glad jag blir. Vi hörs. KRAM! Grattis till den andra awarden också förresten...

FruNeroLindström sa...

Nämen, detta har jag ju tyvärr missat helt.
Tack söta Anna för det tredje awardet =)

zockervadd sa...

Tack sötaste du <3 Ses nästa vecka? Kram