MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 20 september 2011

Å vinnaren äääääääääääääär..

HÄJJE!!!

Helgen blev INTE som jag tänkt,men jag hänger med!!
Inläggen har varit glesa,,och jag har inte ens varit in hit..
Men nu såååå!


Igår tog jag en liten runda på den lokala "ta till vara " butiken.
Fyndade fina lakan ,några silverfat och några ramar..
Bla denna:

Jag gillar ju mörkt trä...men INTE den här...
så nu e den naturligtvis VIT!
Och ni som kanske minns,
så plockade jag ju in en symaskinslåda härom dagen.?!
Och I den låg ju en massa smått...
och jag som e som jag eeeee,
KAN inte slänga det bara sådär,utan måste SYNA det först.
Å kolla :




Ja ,jag VET...Lite knasig kanske jag är..
men jag STÅR för det !!!!!
Tyckte det vart fint..och e glad jag INTE kastade utan att syna =D

Den ska få stå på ett annat ställe senare...,men just nu hamnade den där!

Och nu till dagens VINNARE!!
TADAAAAA!!!


GRATTIS!!!!

Maila mig din adress...
så är det snart i dina händer ;)!

Tack snälla ALLA som deltog!!!
och TACK snälla,för alla kommentarer,
och hälsningar jag får.
Man blir glad i själ och <3.

Ha nu en fortsatt skön tisdag!
Kram

ANNA

7 kommentarer:

Vores have sa...

Hejsa.
Skøn blog du har.
Jeg har tilføjet mig som følger.
Ønsker dig en god tirsdag.
Knus Hanne Bente
www.finus.dk.

Anonym sa...

Åh vilken skattgömma du kom över... Pysselnerven i mig riktigt kittlade till;)

stort grattis till vinnaren och stort tack för en härlig utlottning/annie

Anette sa...

Wiiii va buskul!!!
Jag blir så glad!!
Tusen tusen tack vilken tur jag har ;)
Mailar din adress :))
Ha de så bäst gumman
Kramar Anette

zockervadd sa...

Så himlans fiiiint!!!!! Du kan verkligen se det vackra i allt gummis.
Längtar redan massor efter nästa gång vi ses för du är lixom bara för häääääärlig <3
KRAAAAAAAAM

Hemmavid sa...

Hejsan!

Attans, jag som kände på mig att den fina vinsten skulle få komma hem till mig... Skämt å sido - grattis Annette till vinsten..

Kika in hos mig - jag har också en tävling på gång!

kramen Jenny

freddesvitahem sa...

Det passar så fint, lite tokig får man vara på loppisar och annat.
Grattis till Anette för vinsten.
Många kramar till dig Anna.

Nyanser av vitt sa...

Grattis till goa Anette och tack för en fin utlottning. Titta in och delta i min om du vill.
Kramis Agneta