MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 28 september 2011

Hjälp!

Hej igen!!

Har pratat i telefonen med min älskade syster!
Hon / jag / VI har stött på ett problem!
Antingen är det jag eller så e det ÅTERIGEN
som krånglar?!!!!

Nu vet jag ju inte hur det här kommer att bli besvarat..
,,eftersom det är just att
KOMMENTERA som inte fungerar.
Ni som inte kan kommentera mig,har ju lite svårt att tala om det för mig.
men vill ni bemöda er..så är ni jättevälkomna att skriva det på min emailadress.
Man undrar ju lixom hur många ni kanske är där ute.
Med min tidigare blogg,gick det alltid att kommentera för syrran.
Men med den här,så har hon lyckats en eller två ggr bara.
DET SUGER!
Har själv råkat ut för detta ett fåtal ggr när jag ska kommentera andras bloggar.
Hur e det?
Fungerar det smärtfritt för alla er andra jämmt?
Eller krånglar det även för er...
..bloggar emellan?.
Man blir ju lite trött på BLOGGER annars!!!!!

Kanske är det jag som missat nått?Men varför bara mot henne då?
Hon är iofs en "ANONYM"...ska det spela ¨någon roll??

HJÄLP henne/mig/ OSS!!!

Kom med förslag =D!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam

ANNA


4 kommentarer:

zockervadd sa...

Vet inte vad det kan vara för fel, men en tjej sa att det var lika på min blogg och hon var tvungen att trycka på förhandsgranska för att kunna skicka iväg det. Har även jag problem att lägga till en gadget nu, står att jag övertrasserat foton....suck!!!!

kramis <3

Anette sa...

Halloj vännen
Ja du blogger de är en historia för sig.
Men jag hade krångel förut en gång .
Då tror jag att felet va när man loggar in på blogger så va de i bockat att jag vill fortsätta vara inloggad ,bocka ur den om den är i bockad och pröva igen de kanske hjälper.
LYcka till ;)
Kramar Anette

Amanda sa...

Jag har inte upplevt nå krångel med det :S Hoppas verkligen att det löser sig för dig, det räcker väl med krångel för dig nu!

Hoppas du får ordning på det och att du får en bra dag :)

Kram Amanda

jessikan sa...

Nu hittade jag dej!! Vad glad jag blir. Ska se vad du hittat på sen sist. Bamsekram från Jessika