MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 5 november 2012

Välkommen mörker!!!

Efter att ha legat i dvala med allt vad det innebär...

..så kanske det är dax att ta tag i bloggen igen.
Jag har tagit sats vääääääääldigt länge. ;)
Men ibland har man bara livet fullt av måsten och annat som tar tid och energi.

Jag har lagt av mig heeeelt =/.
Men ACK den som ger sig...påt igen bara ;).
Jag tror att andra  fungerar likadant,har jag fått för mig iallafall...
..men nu när mörkret åter är här och man kryper IN igen,,så blir det nått annat.
Och vad gäller min inredningsådra,,så har även den tagit nyfart,
även DEN har legat i total dvala.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den ådran ännu,,,men det börjar puttra i den iallafall.
Är lite trött på det nötta i hemmet...men vi får se .....;)

För övrigt så har jag  pluggat färdigt nu.
Ett år senare har jag alltså en fulländad utbildning inom handel.
Känns skönt att lämna utbildningen med bra betyg,och ha något färskt att visa upp inför framtiden.
Jag är sugen på att vidare utbilda mig nu i vår,men får se om planerna går i lås.
Jag vill så gärna bli den dekoratör jag såååå länge drömt om,,,så det lutar mot leksandsfolkhögskola?!
Hoppas allt klaffar!!!!!!!!

Annars då?
Jo jag hade världens trevligaste lördag i lördags.
Jag och mitt underbara gäng av govänner firade halloween, utklädda till både det ena och det andra!
Allt avslutades på uteställe med galen dans och underbara minnen!
Den helgen lever vi alla länge på,,,;).

och nu längtar jag och gubben min till den 17 november då det är JULGALAN här i Falun.
En helkväll med topp artister,go mat,dricka och nattliv.....
Så nedräkningen haaaaaaaaar börjat!!!!

Nu avrundar jag ..och förhoppningsvis på snart återseende....
ÄN e jag inte DÖD ;)))

                                                                          Kram ANNA





3 kommentarer:

Elli sa...

kul att du är tillbaka :) kram på dig Anna//Elinor

m i l l a h . s e sa...

Det var på tiden :)
Men du, du måste ju presentera er nya familjemedlem oxå, kram på dig!!!

Amanda sa...

Grattis till den avklarade utbildningen! :)
Och välkommen tillbaka till bloggandet, saknat din blogg!
Nu är det bara jag som ska återkomma till mitt bloggande, men jag kommer att avslöja orsaken till min bloggtorka inom nån dag ;)

Kram Amanda