MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 7 november 2012

Good evening!

Jag å min inredningsådra........Nu KOKAR det i den!

Jag fulkommligt älskar det nötta ,slitna,shabby shicket...meeeeeeeeen vill inte ha det hemma hos mig längre.
Jag skulle vilja släppa en fet BOMB i mitt hem just nu!
 Ok en BOMB kan säkert vem som helst ordna,,om jag bara ber snällt.......,
men det ska ju återställas oxå!
Nu vill jag att det ska hända nått här hemma.
Det nötta ,gamla ,slitna är för snällt just nu!
Tycker att det är så fint.....men ...nja...vill ha annat just nu!

När det gäller inredning ska man inte vara rädd för nånting!!!!
Man ska göra precis som man vill SJÄLV!!!!
Det syns att du gjort det med din innersta ådra,,,om du gör som DU vill själv...det blir HEMTREVLIGT!!!!
HEMTREVLIGT ,är just koden för DITT hem!!!

HEMTREVLIGT kan se ut HUUUUUUUUR som helst i mina ögon,,,men det syns om DU trivs hemma hos DIG!!!!!

Just nu skulle jag vilja ha in mera färg....
Färg som tillfredställer,,,färg som ger,,,färg som FÄRG!!!!!

Men det e inte bara gjort i en handvändning....bara sådär!!!
Jag vet att små knep kan göra mycket.....
Men e man fattig som jag e just nu,,,,så e man begränsad iallafall....

Jag vill ha in färgglada mattor,,,ljus,,,,kuddar ....
Leka med reflektioner...
Samtidigt älskar jag det kolsvarta mot det vita.
Den vita BASEN tror jag aldrig att jag släpper.

JAG bor i ett hus med lågt i tak....VITT = RYMD!!!
Att i stället plocka in diverse färghöjande prylar ger uttryck!Eller intryck ;)
Uttryck för glädje,värme och allmänt humör.
Hade jag varit ekonomiskt oberoende...hahah ,,,ja jag undrar blott hur det hade kunnat se ut då?!

Ja ni behöver inte se ett fernado av regnbågens alla färger samtidigt,,,,men grymt att snabbt kunna växla om ....Att idag e jag RÖD i morrn e jag GRÖN.
Inredningen ger så enormt mycket.....Iallafall för MIG!!!!

VITT e alltid VITT!!!! En syverän bas som sagt,,,men nu behöver jag ha färg och kontrast...

Ja vi får se vart allt slutar....
BLOGGEN e braaaaaaaa,,för här kan jag skriva av mig i allt....Det GILLS!!!!
det e ju min BLOGG...så like IT or like it NOT!!!!
Men sköööönt ere....

Nu ska jag duscha...tänka inredning å sen e det soffan som gäller...
Fast egentligen så hade det suttit himla skönt med en dansande utekväll i kväll....
En kväll med härliga vänner....

Men riktigt såååååååå ser inte ANNAS onsdagskväll ut.....
Så jag dansar mig in i duschen istället...

Ha en fin fin LILLLÖRDAG nu gott folk......ses en annan dag.....vettja!!! <3

                                                          KRAM ANNA

Inga kommentarer: