MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 22 november 2012

God morgon torsdag!

Tror jag drar nått gammalt över mig och går och dör i ett hörn ett tag idag!
Nu e jag sååååååååååååååååå trött på detta faktum att jag inte sover på nätterna längre.


Jag somnar på sturt när jag lägger mig,,sen vaknar jag efter nån timme å e klar vaken...(eller det är jag väl egentligen inte alls det,men det KÄNNS så).
Lögn i 17 att sova iallafall.
Så efter 3 st GÅUPPÅGÅIHUSETFÖRSÖK så vet jag att jag tittade på kl 05.12 sista gången.....Sen vaknade jag kl 7 då det var dags att kliva upp..
Ja men gud vilken god sömn.....HALLELULJA säger jag bara...
Det är ju som vanligt bara att klä på sig å ta tag i dagen iallafall....,
men tuuuuungt ere....
Å sen att det inte skulle räcka med det här då.....
Närååååååå
DUNDERFÖRKYLD har jag blivit oxå.
Är dock inte ensam om det här hemma just nu..
Båda storgrabbarna och JAG..
Mannen och småtjejerna har klarat sig än sålänge...PEPPAR PEPPAR!

Nu lät ju det här bara som en KLAGOstatus....
Men jag mår jätte bra inombords trots detta gnäll.

Jag pratade med min nya arbetsgivare igår,
och allt kommer att rulla i gång nu i nästa vecka.
Känns så otroligt skönt...att vara med JOBB!!!!
Känns som rena friheten att slippa allt detta strul med arbetsförmedlingar,,cv,,,presentationer..papper...a-kassa.MM MM

Nä nu ska jag äntligen få och tjäna in mina egna pengar.Få ett schema att planera livet efter
och få fasta rutiner.
KITTLAR DÖDSSKÖNT I KISTAN !!!!

Nu ska jag skjutsa mina barn till barnomsorgen,
Ludwig ska åka och besiktiga vår ena volvo
Åsså ska några samtal ringas idag igen då.

Men vi ses väl?!!
KTJIIIIIIIIIING!!!

                                                            Kram Anna!!!

Inga kommentarer: