MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 23 november 2012

ATJOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Proooooooooosit!!!!

Hej å hå va det killar i näsan idag...känner mig helsänkt..
Men det e fredag och det känns så skönt!!

Idag har jag haft tjejerna hemma,så vi har bakat äppelpaj..och JAG har gjort egen vaniljsås.

DET NI!!! haha...jag som avskyr bak å klet..
Men det GICK att äta ?!!!!

Sen då?!!
Jo jag fick ett ryck!!
Ett sånt där infall.

Jag har länge....ja ca 4-5 år glott snett på min hemska garderobsdörr i badrummet.
Den har varit hemsk..
Hål på dörren,,fläckar å bubblor..

Men si dååååååååååå kom jag på det..
FÖRE
 
och
 
EFTER
 
Visst blev det väl bra mycket trevligare?!!
Och den hemska blåa texten som suttit klistrad på varmvatten beredaren SLEEEEEEEET
jag äntligen bort =)..
Man får inte vara dum?!!
Man tar vad man har...och gör nått bra av det !!!

Nu ska jag ta tag i resten ..å se om jag orkar prestera nått..
I morgon ska vi ha 5-års kalas här hemma för Emina som fyllde i måndags!

Ha nu en fin fredags kväll om vi inte ses igen innan dess!!!

                                                              Kram ANNA !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg garderobsdörr!!!
Kram Syster Yster!