MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 13 november 2012

God förmiddag mitt vackra DALARNA..

Och en god förmiddag till alla er andra ,som inte delar just mitt dalarna idag.

Igår hade jag och töserna fullt upp hela dagen.
Vi hade en riktig pyjamas dag..
Lekte och lekte..
Hemmet såg ut som ett riktigt leksaks kaous..men bara härligt.
När dom leker riktigt fint och man sitter och tjuvlyssnar på dom...
Hur dom tänker och ser på saker och ting.
Ibland blir man RIKTIGT full i skratt.
Vilka funderingar dom går och bär på <3 <3
Det blev lek i dockskåp,
Kamma mammas docka IA,
Barbies,
Titta på bokmärken,
Måla fina teckningar.
Ja dagen var fullspäckad.
KÄRLEK på hög nivå!

Lagom när middagen hade mättat magarna och jag var på väg ner i soffläget efter en fullaktiverad dag,
så sa Ludwig (18 år),att kom igen nu morsan....nu går vi ut å går....
Så det e klart att det blev så då.....Hejja Ludde...skitbra att du pepppar oss...dig SJÄLV och en sliten MORSA!!!
Kolsvart ute,,men vi hittade både bort och hem.....SKÖNT med luft,efter en heldag inomhus.

Sen till slut..så blev det soffhäng.....då var kl ca 21..så det blev inte nå låång häng direkt.
Måste försöka få igen dom timmar jag alla nätter tappar.
Känns som jag går på nånslags sparlåga varje dag just nu.
Hjärnan släpper lixom aldrig greppet riktigt.
Men i natt mina vänner,,sov jag i 9 timmar i sträck!!!

Vaknade på samma vis som jag somnade,,så jag tror baskimej att jag inte ens rört mig ur fläcken nångång under alla timmar.
men SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT var det!!!
SÅ nu känner jag mig relativ igen ;).

Nu har jag just åkt i väg med små tjejerna till barnomsorgen..och våran HOBBE har fått sin kiss ¨bajs ¨¨lukt runda.
Så nu ska jag ta tag i alla jobbiga telefonsamtal igen.
Ha en urhärlig tiiiiiiiiiiiiiiisdag nu alla goa.
Så ses vi snart igen.

                                                             Kram ANNA

Inga kommentarer: