MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 16 november 2012

Äntligen Fredag!

Igår låg jag nerbäddad med hög feber hela dagen....
Hade nog eg behövt legat idag oxå....,
men så fort tempen sjunker något,,,,så e man uppe och far igen.

Arbetsförmedlingen kallade...och sen fanns det ju massor av annat att sätta i verket oxå.
För att hålla tjejerna lite i trans så blev det en snabbis till berömda MC Donalds oxå..
Nöjda barn= men lite nöjdare mamma oxå.

Väl hemma igen,så känner jag hur skjukt skönt det är med fredag.
Tror jag kryper ner i pyjamas byxorna redan nu...;).
För i mooooooooooooooooorn dååååååååå e det dax för
JULGALAN !!!!!!
 
Det ska bli galet skoj att göra nått helt annat för en gång skull.
Hoppas att jag får massor utav ny energi efter denna hel kväll.
Jag behöööööööver det !!!

Dax att ta tag i resten nu,,,innan jag sjunker ner i mina pyjamas byxor!

                                                                   Kram ANNA

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va kul att du hittat tillbaka, jag har minsann varit här hela tiden och kikat, och nu fick jag min belöning.
Kramar Syster Yster