MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 21 november 2012

OJ va dagarna går!!!!

Nu har jag allt sackat efter igen,,,men det åtgärdar vi nu...med lite flaschbacks bakåt i tiden ;).

Som sagt JULGALAN var gaaaalet bra!!!
OUTSTANDING!!!!!!

Loreen,Miskowski,Lasse Berghagen,Jöback
Velvet ,Danny S med sina två boys..
Hanna ,Molly..ja U name it!

Å så det syverääna herr JAKOB ( från Vakna med det VOICE)
Vilken skööööööön prick...Guuuuuuuuu va vi skrattade =).

Otroligt fin och god mat..kaffe och ostbricka och MASSOR med godis och frukt!
Ja va säger man?!!!

Efter showe fortsatte nattlivet ...Först uppträdande av

RYDELL & Quick
Å där står vi...i danshavet...jag och min karl!!!
Längst ner i högra hörnet!
Ett riktigt ÖS var det!
 
 
Och efter det så blev det DISCOOOOOOO!!!
 
Så från kl 17-02.00,,vilken kväll!!

Efter det öset,,så hamnade vi på efterfest,,haha ( ja man tror ju att man e typ 25....så vi hängde på )
Och när riktiga ungdommar har festat satan,,,ja då MÅSTE man ju till McDonals å fylle äta oxå...
Så mjaaaaaaa mycket riktigt,,Där hamnade jag oxå...Humpfr...Fast äta,,det ville jag då rakt inte.
Då hade kl hunnit bli 03.30 och jag ville bara hem till sängen.
Vid 04.15 kom vi hem,,å då var det bara att gå ut med vovven oxå..

Sååå söndagen blev ganska lugn kan jag säga,,,haha
men vi har minnen att leva med läääänge nu!!!!
Underbar kväll....RAKT AV!!!

Sen på måndagen,,ja då fyllde vår fina Emina 5 år.
Lilla kråkan har blivit så stor.
Så NU vill hon ta hål i öronen oxå...;)
Hon sa i lördags när hon var 4 år att hon behöver nog vänta tills hon blir 5.....ifall det gör ont....
hahah vilka gulliga funderingar dom bär på!


Hon somnade som en stolt prinsessa den kvällen kan jag säga!!!
Så härligt att se dom riktigt nöjda och belåtna...Å täääääääääänk så mycket hon hade vuxit,,sen kvällen innan ;)!!!!

Å igååååååår vettni??!!
Då blev jag erbjuden JOBB på nytt!!
Känns otroligt!
Sååå skönt,,det lixom lättar i hela <3...

Så nu har jag en del att fixa med....inför alltihopa....
men det löser sig!!!!

Nu bara MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE  jag( fast jag inte alls vill) åka och handla oxå...det ekar tomt i skåpen...(igen)..
Undrar vilka det är som äter upp maten hela tiden ;)..

Så på återseende alla mina fina....Vi ses snart igen !!

                                                            Kram ANNA

2 kommentarer:

Gela sa...

Men vilken härlig kväll ni verkar ha haft!!! Liiite avis=) Många grattisar till dig att du fått jobb på nytt!!! Och GRATTIS till lilltjejjen som fyller dagen innan min Lilltjej Cila! Själv har jag varit ute och turfat/cyklat i 2 timmar så nu dröööösade jag ner framför datorn. Stor kram till dig / Gela

Anonym sa...

Hälsa från moster att det är klart att man ska ha hål i öronen när man fyllt 5.... Stora tjejen ju...
Kramar Syster Yster!