MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 6 november 2012

Tiiiiiiiiisdag...

Jaaaa jag lever än,,,,;)
Men det känns inte så mycket mera än så....
Har idag tillbringat dagen på arbetsförnedringen..å allt blev jag förnedrad allt.
Ja inte jag personligen kanske,,men hela gänget som satt där....
Vilken värld lever dom i ...dom där.....dom där som ska förmedla jobb??!!
ALLA ser uttråkade,grå och förbannat sura ut.
Ursäkta mig,,och jag ska absolut inte dra alla över en kam,,,,Hade faktiskt en riktigt charmig man som handläggare....,Men nått jobb gav han mig inte.....
Mest nått konstigt surr om nån eventuell åtgärd när A-kasse dagarna är slut.Huuuuuuuuuuuur länge har jag inte hört talas om det då?!

Jag har ju fått timmar som personlig assistent,,men nu tycker af att man kanske ska satsa på deras åtgärd i stället som ger flera timmar....
Ja vilket jävla ben ska man stå på nuuuu då?
Blir fan inte klok nånstans i huvudet just nu!
Försöker ta en dag i taget.
Men hur lätt är det? Har inte fått en krona i ersättning heller sedan slutet på september,,,snyggt va?!!!!
Näe inte NÅNSTANS faktiskt....
-Vilket ben jag ska stå på föressten???? INGET ...JAG KRYYYYYYYYPER!!!!!!

Fy va lätt det låter som om man bara e bitter och tvär sur...
Det e jag faktiskt inte..( trots allt) (bara jävligt trött)....Jag har ju min fina familj...tak över huvudet,och mat på bordet(fast det är bra knappt det heller längre).
Men jag e glad att jag iallafall kan ge barnen mat varje dag.
Det måste ju trots allt vara det viktigaste ...att barnen har det bra.
Dom lever lixom fortfarande i sin skyddade lilla värld och har det ganska bra i den.DET GÖR MIG GLAD! (Man skulle ha vart ett barn,,,,,;) ) Bekymmersfritt värre.
Man kan plocka fram en liten leksakskatalog å bara frossa i ...,sätta kryss för vad man vill ha...och sen bara visa mamma å pappa  .....ENKELT!!!!!
HAKONAMATATA!!!!!!!!!!! Inga bekymmer!!!!

Ja nu ska jag sätta mig ner och bläddra i en leksakskatalog och bara glömma allt vad krångligheter heter ....
Sen ska jag ta tag i nästa MÅSTE!!!!

Ha det gott alla fina ni som oxå gör det GLATT att leva.....!!!
Världen e full av fina saker att värdesätta...Tänk på det....vart ni än i världen ÄR!!!!

KATJIIIIIIIIIING!!!!

                                                          Kram ANNA


Inga kommentarer: