MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 11 november 2012

Älskade underbara söndag!!!

Den här dagen har givit mig massor!
Jag har bakat hallonkakor med mina töser...

Det är underbart att umgås med dom små liven!
" det blev några "bajskorvar" oxå...om man frågar Jennie 3 år" = KÄRLEK!

På eftermiddagen fick jag kvalitetstid med mina stora söner oxå!

Den yngsta sonen blott 15 år,skulle köpa hårvax..
Jag och den 18 årige sonen var såklart med.
Jag hittade en jättefin ljusrosaBH och ett par tillhörande trosor på "REA".
Tyckte att fan vilket KAP lixom....
...18 åringen utbrister....-mamma...sånt där vill lixom inte vi se att morsan inhandlar....,haha
Dum som jag e så fattar jag inte att det e pinit för 5 öre,,,
Men när han nämner det,,,.,så kanske jag kan FATTA?!!!

Alltså..man ska tänka sig för 24 7 om man e morsa....så e det bara....
Jag behöver ju inte lägga ut bilder på bh settet då...( för att spara pinsamheten)..
,,,men jag hittade mysiga tofflor oxå!!!! ( Undrar i skrivande stund om DOM e lika pinsamma?!!)
Jag har faktiskt inte frysit ikväll...efter att dom kom på mina tassar!!!!!!!!

Underbart skönt att få känna sig varm ...

Jag och min  underbara son Ludwig,tvingade mig senare ut på en underbart skön promenad....Ack å skit va drygt de var innan vi kom iväg..,men guuuu så skönt,,,när vi väl var iväg....
Det blir flera sånna Ludde.....vi lovar varandra det  <3.

Sen hem å gjorde mys middag......

Det blev annat mys oxå...med små tjejerna......men det kommer bilder på det i moooooooooorrn...

Nu blev det sent och duschen KALLAR!!!!!!

Vi ses i morrn igen sötisar!!!!

Hej hopp...

                                                         Kram ANNAPANNA!!!!!!

1 kommentar:

Gela sa...

Glad jag är att du är med och bloggar igen, du härliga människa. Livet är inte alltid lätt men det är ett liv i alla fall. Visst är det härligt med barn, det bästa vi har!!! Stor kram Gela