MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 7 november 2012

Lill lördag!

Hej gott folk,,,,
Idag är det dagen mitt i veckan....Onsdag ...lill lördag..ja kalla den va du vill.
Nu är det bara nedförsbacke å snart e det helg igen.

Veckorna går galet fort,det har vi konstaterat allt för många gånger.Men det e SANT!
ATT sitta här just nu känns en aning ..sådär på nått vis!
Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv just nu.
Allt känns mest snurrigt.
Försöker vara med i nuet ,,men det är så mycket som distraherar och stör.
Känns som om jag tappar bort mig själv i allt..

Jag vet att man inte ska fundera så mycket över framtiden,,men helt logiskt så gör jag det iallafall..
Man vill ibland kunna förutspå sanningen ,,för att kunna koppla av i nuet.
Men jag är inte där ännu.....jag är HÄR!
Jag vill kunna fokusera.
Koppla av.
Vila.
Hitta ny energi.
Skratta.
Ja U name it!!!
Men det känns som sagt som om jag tappat bort mig själv....nånstans.Vet inte vart.....
Vet inte hur jag ska hitta hem igen heller......faktiskt...

Jag såg en dag en kommentar som en vän till en vän hade skrivit...
Jag har tänkt en del på dom orden sen jag läste dom..
Ligger nog trots allt en hel del i dom orden?!!

-En drake flyger bäst i motvind....


Jag vet av egna erfarenheter att man oftast blir stark av motgångar...
Att man växer med dom.
Men det e så satans jobbigt när man står där ....mitt upp i dom.

Å jag vet att man oftast klarar sig ur dom oxå....dom där motgångarna..
såååååå den som lever får se!!!!

Just nu lyssnar jag på underbara LALEH...hon är oxå en tjej som på många vis kan ge inspiration.
Klok ,lugn ,sansad,,,har jag fått för mig att hon är.?!!
Jag ska försöka vara som LALEH idag ;)...
jaaaaaaabanne mig att jag ska.....
Jag ska vara KLOK,LUGN,och SANSAD ;).

Nu dissar jag BLOGG världen en stund....
På återseende gott folk......
Ni som får mig att må braaaa <3

                                                           Kram ANNA

Inga kommentarer: