MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

måndag 29 augusti 2011

Ny vecka!

HOJ!!!

Sitter ensam hemma..
vilket inte hör till vanligheterna..
4 barn och alla med olika tider,,,,,men nu så....
Efter en hel sommar hemma med alla,så känns det kymigt tomt,
samtidigt som det är skönt med lite "egentid".

Men som sagt..vad vore jag utan mina barn?!!!





Nu ringde precis systra mi...:).
Vi försöker peppa varandra till MAX..
Livet är INTE lätt och INTE rättvist..
men vi som alla andra kämpar på med livet!!
Skönt att ha en syster att dela livet med!
<3 <3
Syster Marie <3

Nu ska jag vara duktig och göra det där TRÅKIGA!!!
RÄKNINGARNA!!!
Lika trist varje månad..
När det e klart inser man VARJE gång att man har för lite kvar i inkorgen...
Så TACKA vettja Blocket,secondhand och LOPPISAR!!!

Ja MATEN står naturligtvis Citygross och Willys oftast för ,såklart ;).

Nä nu ni....Lite Java på detta...sen dax att hämta ALLA barn på olika håll!!
Sen kommer "min andra hälft" hem...
Och sedan e vi samlade ALLIHOPA .för en <HÄRLIG>middag
(hmpfr......eller hur...syrran)

Kram i överflöd!!!
ANNA

5 kommentarer:

Mitt Vita Björkebo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

roligt att du finner oss inspirerande, tråkigt att det krånglat med bloggen:( teknik är bra när den fungerar men hopplös när den krånglar...

nu följer vi dig på nytt
Annie

Anonym sa...

Heja oss! Vi kan om vi vill, vi fortsätter att kämpa, eller hur! Nu ska jag fixa en "härlig" middag.
Hälsa mosters gullungar, kram Syster Yster!

zockervadd sa...

Det är guld värt att få egentid så att man får längta efter de där guldklimparna:-)
Puss o kram <3

freddesvitahem sa...

det gäller att hålla i. Man kan faktiskt äta eller tillaga det som går billigt undan.
Då kan man fynda annat fint och ändå har en liten slant till annat gott.
Ta vara på din "egentid". Inte alla som kan det.
Jag älskar min egentid.
Kramis