MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

lördag 27 augusti 2011

Just ja

Gokväll!!!
Tänkte bara visa er vilket KAP jag gjort ( igen).
Om jag får säga det själv...
Det ska fixas och trixas med det en del...
men kolla in..
30 spänn lixom!!

Två st orginella köpmannadiskar..för 30 spänn..
ALLTSÅ...,va säger man ;) ?!!
Det ser ut på bilden som att det är plast lådor,men icka sa nicke...
Det är gedigna trälådor allihopa.

Tror att det någon gång i tiden stått i en skola el dyl?!!
Det står "franska" barn namn på ovansidan av skåpen...
Spännande tycker jag....
Hade ju naturligtvis velat haft den RIKTIGA historien med..
Men KANSKE nån av er,sitter på en historia?!!

Jag ska fotografera bättre detaljer på det e annan dag..,så ska vi se...

Nä nu ska jag ta hand om disken,sen ska trötta juveler NATTAS...
Sen ska jag krypa ner i soffan och bara myyyyyyyyyyyysa!!

Go kväll <3 <3

Kram
ANNA

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Tror du måste vara en riktigt duktig "sakletare" alá Pippi Långstrump.
Förstår att du är nöjd.
Ha en riktigt mysig Lördagkväll,
Kram Malin

Anette sa...

Hallojsan
Häftiga köpmanna diskar du hittat o herre gud vilket pris:))
Ha en fin kväll.
Kramen Anette