MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 26 augusti 2011

galenskap!

Godmorgon!!

ja en hel del ser ju bra ut med att börja OM att blogga...
Meeeeen ALLTID är det nått!!! =(.

HJÄLP MIG!

Nu när jag ska lägga in bilder så står det:

Du har överstigit KVOTEN för bildöverföring!!

Va gör jag nu?
Så har det ALDRIG stått tidigare!
Blir inte med alla bilder,men dom flesta!!
ÅHhH va sur jag bliiiiiiiir...

Nu provar jag att lägga in en bild här ...

Det verkar som det fungerar när jag lägger in bilder här i inläggen..
men jag kan inte få in en ny profilbild,
inte lägga in bilder på höger sidan,
Alltså inga gadgetar????
VARFÖR?!!
Nån som vet??

Idag är det återigen en HELmulen dag.
Regnet lixom hänger i luften.
Fast idag har barnen sin lediga dag,så vi kan vara inne hela dagen och bara MYYYYYYSA..
Fredagsmys...ni vet ;)..

Här är min "bra att ha saker" hylla...
Och min älsklings lykta..Den är såååå fin tycker jag!!

Och här har jag min lilla LAPTOP plats...
Konsollen som hänger där..har jag FYNDAT hos
Susanne med underbara bloggen
Me and Alice

Har inte bestämt mig om den ska fortsätta vara träfärgad eller VIT..
Men jag vet att den inte ska hänga på väggen senare...
Jag har redan hittat den givna platsen för den.
Men den har dock INTE kommit på plats än!

Ha nu en skön fredag...,så ses vi snart igen
Kram ANNA

2 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Lycka till med den nya bloggen! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dina problem. Jag är värdelös på sånt. Tack för tipset om loppisen. Har tyvärr inte tid på lördag, annars skulle jag ha åkt. Vi har också mulet idag. Men imorgon skulle det visst bli riktigt varmt och fint igen. Då får man försöka passa på att njuta. Det lär väl inte bli så många sådana dagar till... Ha det braaaaa!
KRAM!!!

zockervadd sa...

Hej:-)
Kul att man äntligen kan länka dig och det funkar iaf:-) Hoppas det löser sig med designen och att du får det att funka.
Baaaamsekraaaam <3