MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

tisdag 30 augusti 2011

Åsså kom regnet igen!

Hallojsan....
Vi har en härlig LAT tisdag här idag!
Lediga småtjejer..
Förmiddagen bjöd på öppen förskola.
(öppen på nytt efter sommar uppehållet).
Hem å lunchade och kaffe i solen på trappen =).
Men seeeeeeeeeeeeen...
kom regnet igen ...


Mitt "fina" vardagsrum...blev genast förvandlat i nått slags KAOUS..
Så som det brukar bli,,när tjejrna tar över...

Ja det e ju inte så långa stunder jag får ha det som JAG vill inte..
..men å andra sidan..ska väl inte huset se ut som ett sterilt museum heller,när det finns levande
små barn hemma heller....
Så jag får bita ihop..och stå ut! Hmmm ;).
Som sagt...tänk att ha ett lite större hus...
Kunna ha ett rum som LEKRUM!!!!
WOW!!!!
Men DRÖMMA går ju!!!

Till projektet UTETRAPP....
Så här ser det ut just nu.....
Vi e på väg mot målet..
Lite finlir å ny färg osv...
Vi har ett nytt tak oxå som ska upp...
Så än finns det som sagt kvar att göra..
Å nu när hösten är på intågande,,så ska det ju till lite höst blomster oxå..
Men det kommer ,när det känns lite MERA klart!
Känns VÄLDIGT nakert och bart just nu....

Ja nu får vi som sagt hitta på nått inomhus göra...,för regnet har INTE gett upp ännu =(.
Vi får se va det blir ;).

Kram i miljoner sålänge!!!!

ANNA

2 kommentarer:

zockervadd sa...

Va bra det blev med trappen:-) Du har det supermysigt hemma jue, hemtrevligt o inget museum... Ett riktigt hem som man trivs i... fast du har en fasligt massa saker man vill ha bara;-) haha...
KRAM

freddesvitahem sa...

HAHa. Klart ungarna kan ta vilket rum som helst. Ge de ett lekrum, inred det i liknande stil.
Så slipper man bita på tungan.
Du har mycket som jag försöker samla på mig, Inte alltid lätt och fynda eller rota på loppisar.
Kramis