MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 28 augusti 2011

Älskade Barn!

Hej!
Guuu va jag älskar ungar och deras funderingar.....Emina halkade i blötan på badrumsgolvet efter duschen......Hon blev så ledsen och jag tröstade...! Hade JAG hamnat på golvet sådär...så hade jag gått sönder...,men du blev ju bara ledsen du.....Då svarade hon furundrat......-Men mamma,vem har byggt dig då???!!!!♥..
Ja det e väl mormor å morfar då,,,,svarade jag......-Har DU och PAPPA byggt mig då,frågade hon?!!!!! KÄÄÄÄÄÄÄRLEK!!!!

va säger man?!!!
Man vill memorera ALLT dom säger och gör..
Vill minnas ALLT!!!
Kärleken e grym!
Det VACKRASTE!!!

" När kärleken föds,,har den inget namn"
Sjunger Shirley Clamp..
man bara VET när den finns där <3 <3

<3 <3 <3 <3

Förövrigt har dagen gått till inhandling av REGNKLÄDER till Emina!
Sååååååååååå STOLT..hon har gått å mannekängat här under kvällen <3.

Kalas har vi oxå varit på...

Idag e det 3 st som ska hyllas....
Svärmor,Tant Kerstin ,hela 80 år,
och så har vi KARAOKE Pärra.
GRATTIS till ALL OF YOU!

Nu börjar natten krypa sig på..
å strax e det måndag igen...
VART tar timmar,dagar månader ÅR vägen???

Berätta gärna..OM NÅN besitter svaret ;)?

ha en fortsatt skön söndag GOTT FOLK!!!

Kram ANNA


2 kommentarer:

zockervadd sa...

Ja du barnen är då det vackraste man fått här i livet:-)) <3
Ja antingen onsdag eller torsdag kan vi ses. Jag ska ut o jobba extra men inte riktigt bestämt vilken dag än..Men denna vecka får det faktiskt bli av, för nu saknar jag min Anna!
KRAAAAAAAAAM

Vita Falkens Lantliv sa...

Hallojsan!!!!

Nog är barnen underbara, ibland när man tänker efter så gör det förbannat ont för man älskar dom sååå! Jag vet vad alla åren tar vägen :) Men det kan jag inte säga, du vet alla vill veta och jag kan inte bara säga det då..........nanana na na na.

Ha det bäst!!!!

Kram Susanne