MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 19 januari 2012

Åhhh ni underbara

Tack!

Va underbara ni är..
Mina goa vänner..
Vilka härliga kommentarer!
Tack snälla!

Och du Gela!
Ta hand om och njut av min syster ,du som träffar henne så ofta som du gör;)
Och tack för dina fina ORD!
Dom värmde oehört.

Ni gör mig så hääääääääääär glad...


Och sen igår fick jag se att jag fått en award oxå..
å då blev jag så hääääääääääääär glad..


Tack snälla Amanda för awarden.
Kika här och njut av Amandas fina blogg!

Och tack Amanda för att du fortsätter att hälsa på mig och kommentera.
Jag har varit dålig på det själv ett tag..
..men det gäller till er alla!
LÄSER hos er,men hinner inte kommentera er alla!
TYVÄRR!!!

Önskar er ALLA en fortsatt fin
torsdag!
Kanske solen lyser även på er nu,
så som den så fint skiner på oss här i dalarna?!!

Kram

Anna pippilångstrump viktualia rullgardina berntsdotter!!

8 kommentarer:

Anette sa...

Ha ha ha vilken snygging ;)
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Amanda sa...

Se till att ta hand om dig så du orkar med allt :) Vi som läser bloggen väntar på dina inlägg tills du känner att du har tid!
Är själv inte allt för aktiv på bloggen just nu, det går upp och ner.

Ta hand om dig!

Kram Amanda

Anonym sa...

Vilka underbara bilder på dig. Dom kan få vem som helst på gott humör..
Jag tror att vi alla behöver va lite Pippi Långstrump ibland och inte ta oss själva på för stort allvar. Lite bus och skit i hörnen mår alla bra av. Och dammtussarna under sängen är visst änglarnas tofflor har jag hört, så gör som Pippi och låt dom va kvar.
Många kramar Syster Yster.

FruNeroLindström sa...

Haha, snygging, underbara bilder på dig!
Ha en skön torsdag,
kram Malin

Hammarsbacken sa...

Grattis till awarden! Hoppas du känner dig piggare. Kram Sonja.

zockervadd sa...

SÖTNOS <3!!!!!!

Miss u kära du!

Kramar Jenny

zockervadd sa...

SÖTNOS <3!!!!!!

Miss u kära du!

Kramar Jenny

Anette sa...

Halloj igen
Du har en utmaning att hämta hos mej om du vill:)
Kramen Anette