MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 3 februari 2012

OK!!!..Vad händer ?!

Heeeeeeeeeeeeeeej!!!

Ja du/ni...
Va ska jag säga ?!
FEBER FEBER FEEEEEEBER!!

Nu idag klarar jag ÄNTLIGEN av att sitta upp en liten stund iallafall.
Febern grabbade tag om mig igen..och det RIKTIGT ordentligt.
Legat nerbäddad nu sen i tisdags =(.
Hoppas nu på att det släpper under helgen?!
Jag har INTE haft flyt dom 2 sista månaderna direkt...

Men hoppas nu att det BARA kan bli ljusare!
Å ljusare det börjar det ÄNTLIGEN bli utomhus iallafall.
Så otroligt skönt!
Längtar efter den riktiga VÅREN nu.
SOL ,ljus och VÄRME!
Det här vädret vi har nu...,gillas INTE...
Alldelses för kallt..


Nu ska jag gå å lägga mig igen och kurera febern...
Drömma om VÅREN !!
Ha en skön fredag alla goa!!!

Kram ANNA

5 kommentarer:

Amanda sa...

Krya på dig!! ♥

Kram Amanda

Gela sa...

Men åååå krya på dig, verkar vara nåt som går i släkten just nu. Stor kram /Gela

FruNeroLindström sa...

Usch, krya på dig

Kram

Hemmavid sa...

Krya på dig vännen.. Håller med dig.. lite vårigare temperaturer vore önskvärt!

kramen Jenny

Hammarsbacken sa...

Ja, visst är det skönt att det börjar bli ljusare ute. Det blir nog vår i år också =) Hoppas du mår bättre!
Stor kram från mig.