MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

onsdag 18 januari 2012

Ja sär ja sär......

Jag lever!!!

Men just nu är det inte så mycket mera heller...
eller oxå å det just det det är....
ALLT händer just nu,,,,
allt som inte ska hända.
Tiden e knapp
och nu har jag fått HÖG feber igen.
Precis som jag får VARJE ggn,när det bara blir korvstoppning i livet!
Antar att det är min kropps sätt att visa mig,,,varva ner nu...Vila och fånga dagen ?!

Så nu har jag iallafall orkat sitta upp en stund,
hunnit skrivit några rader..
och VISAT att jag fortfarande lever..

Lägger in några bilder från i lördags..
då vi iallafall "klämde in" lite lördas mys!!
Lite vårkänsla i den buketten ;).
Det gills...



Ha nu en fortsatt skön lilllördag!
Själv ska jag bädda ner mig igen...

Kram
ANNA

5 kommentarer:

Gela sa...

OOO du goa, tänker på dig och sänder över en styrkekram. DU SKA VETA att jag beundrar dig väldigt!!! Att du klarar av allt, viktnedgång, barn, jobb ja allt. Och jag förstår att du saknar din syster Marie hon är ju det bästa som finns!!!
Jag har en väldig väldig tur som har henne som dagmamma till mina barn och som vän.
Hon är toppen och gissar att du irl är det med.
Stooor kram /Gela

FruNeroLindström sa...

Åh, älskade tulpaner, så mysigt.
Stackare, lyssna på kroppen och gå och lägg dig....vet, lättare sagt än gjort. Jag brukar ju själv vara världelös på det.
Men krya på dig,
Kram Malin och lilla Stella

Anette sa...

Men de är nog sant som din kropp säger Ta och varva ner....
Se nu till att vila :)
Krya på dej vännen.
Kramen Anette

Hemmavid sa...

Lyssna på kroppen och viiila upp dig ordentligt, vännen!

Kramen Jenny

Anonym sa...

Som Gela säger styrkekram till dig! Kram Syster Yster.