MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 6 januari 2012

Friends forever....

Man vet lixom vilka man kan räkna med!!

Hej alla goingar!!

Hjärtklappningen fortsätter dock...Mår APA!!

Men mitt i allt inser och känner och VET jag ..
,,att jag har mina vänner!
VÄNNER är inget man ska ta förgivna..
man VET när riktiga vänner finns där!
Dom FINNS BARA på nått vis.
man vet när man kan räkna med dom,när man kan ringa,ellar bara VETA ATT dom finns!!
För mig är det det viktigaste ,att veta att dom finns!
Har oxå förstått att vänner är inget man ska ta förgivna.
med lärdom och vetenskap,kan man LÄTT se tillbaka ett tio tal år tillbaka!
Man kan inte komma och tro att  man bara kan KLIVA in!
Men efter ett tiotal år och man fortfarande känner att det är som det ska...DÅ vet man!

Jag har MINA..
Jag VET vilka jag räknar dit!
Tror ni ganska säkert vet vilka ni är.
Ibland möter man nya..
man anar och känner att det här känns bra..andra försvinner lika fort som dom kom.
VÄNNER är något av det finaste som finns.,
jag är SÅ tacksam för dom jag har i mitt liv,nära.
Andra saknar jag så det gör ONT!!!
SYSTER MARIE!!


Du saknas mig allt för ofta..Jag har dig i HJÄRTAT ,men det når inte ända fram!
<Dina underbara ungar med respektive!!
Vickan! Sofia!!
Margita!
Ni nämnda bor nu allt för långt bort..,men inte bortglömda för det!!!
Här i mitt "nya" liv har jag funnit många nya diamanter!

Jag är sååååååå glad att jag har er ALLA!!! <3

Kram i miljoner
ANNA


4 kommentarer:

zockervadd sa...

Din goding, saknar dig!!!

Ja vi MÅSTE ha en vinkväll innan du börjar. Eller ska du börja snart? Isåfall planerar vi in ett datum när du slutat så att det blir av direkt;-)

Nu lär vi lixom ses... SNART!!!!

Kramar i massor <3

Anonym sa...

KRAM! Syster

Det vita dårhuset sa...

STOR kraaaaaaaaaam tillbaks :)!!!!

Amanda sa...

Du har fått en award inne hos mig! :)