MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

torsdag 29 mars 2012

Yihaaaaaa

Hej alla goa!

Idag är det redan torsdag och jag inser att veckorna bara fortsätter att rulla på som vanligt
i en alldeles galen fart!

Den här veckan är jag extra trött kan jag tala om...
Jag satt hela onsdagen på föredrag i borlänge.
Det var STARTA-EGET dagen!
Alla myndigheter var samlade på ett å samma ställe och hade föredrag var för sig...
Så en hel del satte sig,,och en del får man naturligtvis ta reda på mera fakta om.
Men det var en bra ( men lång) dag.
Innan jag gick dit kl 9 så hade jag prov i skolan.
Utbildningen rullar på...Lärlingsplatsen lika så.
Å jag vågar "nästan" ropa hurraaaaaaaaaa.
2 hela veckor utan nån sjukfrånvarodag.
Barnen har stått på benen tack å lov.
PEPPAR ;PEPPAR!

För övrigt så saknar jag min älskade skit"unge" Ludwig!
Ja ja, , jag VET,han blev 18 förra månaden,men han e iallafall min skitunge;).
När man är van att ha dom omkring sig så mycket..SÅ fattas dom en ,,när dom e borta.
Han har snart gjort 2 av sina 3 praktik veckor nere i sthlm.
Ska krama skiten ur honom när han kommer hem...
Mina ungar e mitt allt <3
 <3
Sedan vill jag skänka en extra kram och tanke till min vän C.
Jag finns här för dig.
Lyssnar,hjälper..
Att ha en vän som mår väldigt dåligt är smärtsamt.
Man lixom står som och tittar på.
Vill så mycket,,men kan inte annat än visa att man verkligen bryr sig OM och FINNS.
JAG sitter på din högra axel..Bara viska till mig och jag e där..;).
Jag gör mitt bästa för dig..och hoppas att du känner det!
Vi kämpar tillsammans!
<3

Nu måste jag försöka varva ner i mig själv en stund känner jag.
Känns som jag går på HÖGVARV konstant just nu.
Så det får nog bli soffhäng i kväll..
I morgon är det ju åter igen en lång dag på jobbet..

Så ta hand om varandra där ute..
och ÖVERÖÖÖÖÖÖÖÖS era nära med kärlek.
Det är GRATIS!
och det är sannerligen inte alla som känner sig älskade..
Så ut och ÄLSKA LITE MERA!!
Med dom orden avrundar jag idag!

Puss å kram
och KÄRLEK
i överflöd!

ANNA






1 kommentar:

zockervadd sa...

Stressa inte ihjäl dig med allt bara, låter som det är fullt upp!
Hoppas vi kan få till det nu till veckan, saknar dig vettu lilla Anna <3

Kram Jenny