MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

söndag 25 mars 2012

Våffeldagen!

Hejje!
Inte en våffla så långt ögat når.
Trots att det är våffeldagen idag.
jaja,får ta det ett annat år då =).

Idag har jag istället firat våren med lite blomster =)
Det är så underbart när man får plantera sina första för året!
Tidig påsk i år har vi oxå,så några påskliljor och krokusar fick vara med..
Och glöm för 17 inte den härliga pärlhyacinten.

Penseer och murgröna!

Igår på min soliga promenad beskådade jag även mina första
TUSSILAGO!
I morse när jag kikade ut genom mitt köksfönster,stod där tre
TRANOR!
(lovely)
Älskar när jag har dom här..
..förra våren valde dom en annan åker.( Hmm INTE OK!) haha
Och sedan
BOFINKEN!
Alltså nu KAN det inte vara annat än
VÅREN som e på intågande!
ÄNTLIGEN!

Efter blomplanteringen var jag bara TVUNGEN!
MOT min vilja....KUPOLEN!
Dalarnas största köpcentrum.
Men ALLA måste vi ju ha byxor på benen å rumpan..Hur skulle det annars se ut?
Så jag övertalade min 15 årige Olliwer att
-SNÄLLA ,du kan väl följa med din ömma moder på en shoppingrunda
som smakråd!
Å vet ni?!
Han gjorde det =D!!

Så som tack för hjälpen fick han en jättesnygg tröjja av mig!
Schysst eller hur =)!

Men nu börjar söndags ångesten så sakterliga krypa sig på mig igen.
Dont like!
Egentligen behöver jag plugga en massa,
men känner som vanligt att tiden inte räcker till..
Så vi får se hur det blir med det .Hmm

Ha nu en jätte skön söndagskväll iallafall.
Gott folk!
Vi ses!!

Kram
ANNA









1 kommentar:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Vilka finfina planteringar du har gjort! Ska inreda min stora zinkbalja med lite nytt och fräscht jag också!

Ha en fin start på veckan!
Kramen Jenny