MITT VITA BJÖRKEBO-En värld fylld av LIV!

fredag 23 mars 2012

Working day

God morgon!

Ljus,sol och fågelsång..
Underbart att vakna upp till det!
Kan dagen starta bättre?

Idag blir det en dag på SOLBLOMMAN..
Jobb dag idag alltså!

Sen är det heeeeeeeeeeelg!!!

Får se vad den ger oss,den här gången..
Vi har inget speciellt inbokat,MEN bor man såhär och har barn så finns det ALLTID att göra.

Nu så blir det en frukost kaffe ,sen iväg!

Så jag önskar er alla en fin solig fredag.
Å sen hoppas jag att jag får igång mitt BLOGGANDE igen...
Har saknat det i massor...
men tiden...hmm..
Hoppas vi ses snart igen!!

KRAAAAAM  till er ALLA

ANNA


2 kommentarer:

Gela sa...

Önskar dig en helt toppen dag. Själv får jag ääääntligen hem maken från Rom, ääääääääntligen. Hoppas att du får en underbar helg med din familj/Gela

Anonym sa...

Soool.... och snart är det sommartid, som sagt kan det bli bättre? Ja det skulle va lite fler lediga jobb till mina nära och kära förståss!
kram Syster Yster